Click Here For Free Blog Backgrounds!!!
Blogaholic Designs

Mijn patronen.

Welkom op de pagina met mijn patronen. Na 10 jaar is er een eind gekomen aan de Kaart- en Scrapkaart pakketten van Krea 'Teja'. Een tijdje geleden heb ik een Cameo Silouette gekocht en daar een paar workshops voor gevolgd en nu leek het me leuk om daar iets te mee gaan doen.In plaats dat ik nu volledige kaartpakketten ga verkopen worden het nu patronen van doosjes ed.
Het gaat altijd om een basis patroon. Hieronder kun je in de verschillende berichten zien wat je er dan mee kunt doen, maar natuurlijk kun je ook je eigen fantasie erop los gooien....eigenlijk vind ik dat nog leuker, maar namaken is ook geen probleem.
Deze patronen krijgen een klein prijsje...dit omdat ik rechten moet betalen voor deze patronen, om dit met jullie te kunnen delen....en er zitten natuurlijk ook materiaal kosten aan vast, zoals inkt, papier enz...
De patronen zullen bestaan uit een voorblad met daarop een voorbeeld van het basis doosje/creatie....en daar nog één of meerdere pagina's met het patroon.
De moeilijkheid van de patronen worden aangegeven dmv sterren, 1 ster makkelijk...2 sterren normaal...3 sterren moeilijk...
Op dit moment zijn de patronen alleen via de beurzen en via email te bestellen. Hoe je de patronen kunt bestellen zie je aan de rechter zijkant onder het kopje "Instructies".
Groetjes Thea

maandag 27 augustus 2012

Patroon #2 2 sterren


Dit is patroon 2.
Wat jullie nu zien is het basis patroon. Het patroon bevat een voorblad met deze 2 foto's en 4 kopieer blaadjes met daarop het patroon. Als je het patroon kopieert kan je het steeds weer opnieuw gebruiken.
Ik raad jullie aan om op dit wat dikker kopieer papier te doen dat tekent veel makkelijker af op het design papier ( het is gewoon iets steviger).

Het patroon kost, ter introductie, € 1,-

                                            

En dit is wat ik er van gemaakt heb:





Gebruikte materialen:

Design papier is van Pion.
Cardstock is van Bazzill
Stempel is van Magnolia
Hekje en vlinder zijn van Magnolia (doohickey)
Vogel, gras, klimop, bloemen en de boom zijn van Memory Box
Alle randen zijn bewerkt met een chalk en in de bloemen en op
het dakje zitten druppels van een pearlpen.

Het afdrukje is ingekleurd met Twinkling H2O's: Natural Linnen, Fuzzy Peach, Ice Blue, Luv U Pink,
Golden Sand en Desert Clay.

Heb je nog vragen over het patroon of gebruikte materialen dan kun je me een email sturen.

Veel knutselpleizier
Thea.

4 reacties:

Colinda zei

Hoi Thea, wat een geweldig leuk patroon!! Je voorbeeld ziet er schitterend uit!!!Ga je gauw een mail sturen!Weet al precies waarvoor ik hem ga gebruiken! Héél veel succes met je nieuwe blog en alvast een gezellig weekend Colinda

Else49 zei

Wat leuke patronen Thea. Hoop ook dat alles beter voor je gaat nu dat je weer een paar dagen verder bent.

Jeannette zei

Wensje beterschap met je ogen!! en hoe kan ik het vogelhuisje bestellen kom hier voor t eerst
leuke site groetjes Jeannette

natasbos zei

Hallo thea ik heb het patroon op de beurs gekocht en zie hier je voorbeeld met het hekje er om heen hoe heb je die bevestigd aan de ondergrond?
Gr natas bos

Een reactie posten